Klantenservice

Antwoorden op veelgestelde vragen

Hieronder staan de antwoorden op 10 veelgestelde vragen. Staat uw vraag niet op deze pagina? Of wilt u een toelichting op het antwoord? Aarzel dan niet stel uw vraag aan onze klantenservice. Wij helpen u graag!

 

Kan ik ook bestellen als ik niet in België woon?
Woont u in Nederland? Klik dan hier voor de Nederlandse webwinkel. Woont u niet in België of Nederland? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij helpen u graag verder.

 

Wat is de levertijd van de etiketten?
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren, maar elk product is uniek en uw bestelling wordt speciaal voor u gemaakt. Ook is het zo dat de folieglans productietechnieken complex zijn. Houdt u daarom voor de zekerheid rekening met een levertijd van 8 werkdagen. Vragen over de status van uw bestelling kunt u aan de klantenservice stellen.

 

Kan ik een spoedorder plaatsen?
U kunt geen spoedorder plaatsen. Hiervoor ons excuus.

 

Moet ik BTW betalen?
U moet altijd BTW betalen. De prijzen op deze website zijn daarom altijd inclusief BTW zodat u precies weet wat u moet betalen.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 6,95 per order binnen België. Als u meerdere producten in één keer bestelt, betaalt u één keer verzendkosten.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ben niet tevreden. Wat moet ik doen?
Onze medewerkers helpen u graag! Neem contact op met de klantenservice als u na het ontvangen van uw bestelling nog vragen hebt. Wij stellen contact met onze klanten op prijs en zullen samen met u een oplossing zoeken.

 

Ik kon vroeger op rekening kopen. Kan dat nu ook?
Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij niet meer op rekening kunnen leveren. De administratie is gestandaardiseerd en geautomatiseerd zodat wij sneller kunnen leveren.

U kunt betalen met: DIRECTebanking, PayPal en Bancontact/Mister Cash.

Heeft u vragen of opmerkingen over het betaalproces? Of kunt u niet betalen via één van de bovenstaande methoden? Wij horen graag van u. U kunt altijd een vraag stellen aan onze klantenservice. Zij helpen u graag!

 

Kan ik een eigen beeldmerk aanleveren?
Nee, u kunt via deze website geen eigen afbeelding aanleveren of etiketten in afwijkende vormen of formaten bestellen. In sommige gevallen kunnen wij u helpen via onze bedrijfsafdeling voor maatwerk, maar dit is vaak erg duur en heeft alleen zin als u etiketten in een grote oplage wil bestellen, of geen bezwaar heeft tegen een hoge prijs per stuk. U kunt een prijsindicatie bij de klantenservice aanvragen.

 

Waar worden mijn etiketten gemaakt?
Uw etiketten worden in Nederland gemaakt en vanuit ons kantoor in Kaatsheuvel (ook in Nederland) naar u verzonden.

 

Zijn de etiketten watervast?
Nee. De etiketten zijn niet watervast. Wel is het zo dat de bedrukking waterbestendig is. Maar bij volledige onderdompeling in water zal de lijmlaag van het etiket na enige tijd minder goed hechten.


©2018 Practiquette |  Algemene Voorwaarden |  Privacy |  Cookies |  Contact
U vindt Practiquette in  Nederland en  België